Glasfonds

Glasschade wordt niet vergoed uit het serviceabonnement. U kunt zich hiervoor zelf verzekeren, maar u kunt ook bij Cazas Wonen lid worden van het glasfonds. Bij schade aan glas kunt u dan op ons rekenen!

Om u aan te melden voor het Glasfonds en/of het Serviceabonnement, klik dan op de volgende link: Aanvraagformulier Glasfonds en/of Serviceabonnement.

Veel gevraagd over Glasfonds

Ik heb een glasbreuk of een lek in een dubbelglas ruit. Kan dit worden gerepareerd?

Algemeen

Als u lid bent van ons glasfonds, dan kan glasbreuk op onze kosten worden gerepareerd. Dubbelglas waar vocht tussen zit kan vervangen worden.

Alleen bij regelmatig terugkerende huurders met een glasbreuk, gaan we in gesprek met de betreffende huurder en moet hij het zelf betalen.

Wat zijn de kosten voor een serviceabonnement en het glasfonds?

Algemeen

De kosten voor een Serviceabonnement zijn voor een eengezinswoning € 6,58 per maand en een meergezinswoning € 5,23 per maand (prijspeil 1 juli 2024).
Daarnaast kunt u kiezen voor het Glasfonds. De kosten hiervoor zijn € 1,50 per maand (prijspeil 2023).

Meer informatie leest u hier: Brochure Service Abonnement en Aanvraagformulier Glasfonds en/of Serviceabonnement.

Hoe kan ik mijn glasschade melden?

Algemeen

Heeft u glasschade? Dan is het belangrijk dat u dit zo snel mogelijke meldt:

  • U kunt rechtstreeks bellen met Glastotaal Beheer op het gratis telefoonnummer: 0800 – 452 72 34. Dit telefoonnummer is 24 uur per dag bereikbaar voor nood. 
  • U kunt uw melding ook doen via de website van Cazas Wonen. Uw melding gaat dan automatisch naar Glastotaal Beheer. Zij nemen contact met u op om een afspraak te maken. 
  • Woont u in een gebouw met een Vereniging van Eigenaren (VvE)? Bel dan met Cazas Wonen op werkdagen van 9.00 uur – 17.00 uur naar 088 - 012 9000 of dien een reparatieverzoek in via de website.

Schade aan een door u zelf aangebrachte verandering (ZAV) herstellen wij niet. De kosten hiervoor zijn voor uw eigen rekening